"And now here is my secret, a very simple secret; it is only with the heart that one can see rightly, what is essential is invisible to the eye." By Antoine de Saint-Exupery

Sewa tak bayar.. Rumah kena sealed. Letrik kena potong..  

Posted by Ms Kuzie @ Gee @ Nor @ Suka

Terkezut beruk bila aku tak boleh bukak blog aku sendiri. Selalu nya tak de masalah samada aku bukak guna pc kat opis atau laptop aku. Tapi tempohari masa aku nak posting kat gumah pakai laptop aku, dia segan2 lak nak display… blackout dah macam gumah yang tak bayar bil letrik berbulan2 lamanya. Rupanya aku bukanlah mangsa yang terulung ada owang2 lain yang terdahulu menjadi mangsa keganasan blogspot ni. Member2 dok complain kenapa tak leh bukak. Aduuuhhhh…. Yang bestnya ada certain Pc kat office ni boleh bukak.. ada yang tak boleh. Hampeh…. Aku dah ajukan pada yang arif pasal blog memblog ni .. tengah tunggu reply dari empunya diri. Aku akan cari solution nyer.. kalau keadaan memaksa mungkin aku akan berpindah ke gumah yang baru… Apa2 pun tungguuuuu

Yang tersangat sedih……….huhuhuhu

This entry was posted on 10:19 AM and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments

Clock