"And now here is my secret, a very simple secret; it is only with the heart that one can see rightly, what is essential is invisible to the eye." By Antoine de Saint-Exupery

1st ED BBQ Dinner – Part I  

Posted by Ms Kuzie @ Gee @ Nor @ Suka

01.05.2009 was our very first gathering for ED chatroom. I cannot thank Jey enough for all he did to make our gathering a memorable and wonderful event. There were a total of 37 in attendance. Antara yang menampakkan muka pada malam yang bersejarah tu ialah of course Jey + family (kalau tak de tak jadi beb majlis malam tu), Boncet (amboi sesekali dapat lesen besar… besar gak tanduk tumbuh atas pala), Cak, Shaz + family (antara yang terawal datang + sporting giler, especially his wife – tapi aku lupa lak nickname dia..sorry shaz), Zack + family, Ardiana, Sue (mai naik bas dari Penang, siap bawak asam jeruk lagi…thanks sue sue J), Hana (who drove so far from Penang to come, thanks Hana), Iduat, Keli (thanks for the sponsor! Suspend aku ingat ko nak sponsor ikan keli idup…), Asmadi (yang pemalu meow…meow), the loving couple Pak Malau dan Mak Malaunye hehehehe.., is3 + partners, Som_Cun + spouse, special guests yang datang all the way from Labuan – Fizah + sister, Bro Zul dan si UI + spouse yang datang jugak walaupun tertinggal keretapi. We really had great time. I was so happy got to see some of people we have been chatting over the years and meeting the spouses was an extra treat. Thanks again to anyone who showed up. I hope everyone had a good time.

Antara yang dibawa pulang oleh chatters

Acara makan-makan dimulakan tepat kul 8.15pm. Makanan walaupun tak variety sangat tapi boleh tahan.. marvelous. Tapi buat yang tank kecik cam aku ni… tak de lah aku dok merasa dari hujung sini sampai hujung sana… Bak kata orang camah jer. Sambil makan tu sorang-sorang chatters datang. Jey selaku "orang besar" malam tu memberikan sepatah dua kata. Special thanks to Zam yang walau dari jauh sudi sponsor separuh dari kos untuk malam tu. Since ini merupakan gathering ED yang pertama kali diadakan secara formal, aku harap semua orang tak lah expect something yang perfect. Of course, macam budak-budak yang baru belajar bertatih adalah cacat celanya sikit-sikit. Yang mana tak berapa nak sempurna tu kitaorang mohon maap jerlah. May be next time, since respond cukup memberangsangkan kita akan buat yang lebih meletup.


Jey antara chatter yang menyumbangkan suara malam itu sebagai halwa telinga dengan lagu Jujur - Radja... penuh perasaan dan perasan Jey mensumbangkan lagu tu... Bravo...bravo.... Hehehehehe…. Aku? Bukan tak nak menyumbangkan suara tapi aku takut lak laki-laki orang yang datang malam tu.. kang tak leh tidor malam lak terngiang-ngiang suara aku. Almaklumlah aku ni kan dah ada album gambar. (yang jujur nyer aku tak reti nyanyi kalau live band ni… nanti entah mana-mana lak aku masuk J ).

Nanti lah aku sambung balik…. Kasi suspend sikit…. Jeng…jeng…jeng…

This entry was posted on 9:05 AM and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

2 comments

wakakakka...patah pinggang aku...aku dah kontrol sikit paerut aku tuh..hehhee

yang aku tak leh tahan..ada orang tu siap MC lagi tu.... tiga hari ek....wakakakakakaka

Clock